zondag 1 maart 2009

Ding 14

Het zal best handig zijn, dat chatten, maar ik heb er zelf niks mee. Je bent zelf nog aan het schrijven en daar komt de volgende vraag/berichtje weer al binnen. Typ ik te langzaam of is het niet de bedoeling om echt tot een gesprekje te komen? Misschien ben ik daar wat ouderwets in, kan ook. Bovendien vind ik het veel leuker om "echt" met iemand te praten. Via de telefoon of gezellig met een kopje koffie erbij. Maar met vrienden op afstand is dat natuurlijk wat moeilijker. Toch pak ik voor contact met mijn broer in Denemarken ook de telefoon. Via Skype. Helemaal gratis. Het is wel even leren om elkaar uit te laten spreken voor je reageert.
De informatie over ding 14 wel gelezen, maar dit is niet mijn ding.

1 opmerking:

  1. mee eens. Chatten vereist absoluut een vaardigheid. Maar gelukkig hoef je met elk ding iets te hebben. Skypen is inderdaad een handig alternatief voor de telefoon en daarnaast is skype ook een instant messaging programma. Wist je dat met MSN je in principe ook kunt 'skypen'? Al heb je dan wel een webcam en headset nodig.

    groetjes,
    alinda

    BeantwoordenVerwijderen