donderdag 26 maart 2009

Ding 21 en half Bijna klaar



Bijna klaar met de cursus. Wat jammer dat ik eigenlijk te weinig tijd heb om overal helemaal in te duiken. Heb net de boel een beetje op zitten leuken met een plaatje hier en daar en dan vliegt de tijd voorbij. En ik ga het steeds leuker vinden.
Eerst maar weer aan de studie, want 23 april en 7 mei komen nu wel heel dichtbij. Maar ............ als ik straks afgestudeerd ben ga ik zeker nog een aantal "dingen" opnieuw oppakken. Doel is om in ieder geval zondag ding 22 en 23 te doen, dan heb ik deze cursus toch maar mooi klaar.
P.S. Het boek wat hier getoond wordt is geschreven door de oprichter van ATMA (waar ik mijn opleiding tot hypnotherapeut doe) Wil je weten wat hypnotherapie inhoudt, kijk dan eens op alternatievehulpverleners.nl/rilland

1 opmerking:

  1. Wie weet na de cursus kun je altijd er nog meer in de dingen verdiepen. Succes in ieder geval ook met je andere studie. Hoop dat je haalt!

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen