donderdag 26 maart 2009

Ding 20 Last.FM


Zo tegen het einde van de cursus toch nog iets wat ik niet kende. Last.fm, nog nooit van gehoord. Ook weer zo'n "ding" waar je van alles mee kunt. Van zo maar even rond neuzen tot een hele collectie aanleggen. Voor de bibliotheken zie ik er niet zoveel toegevoegde waarde in of het moet zijn om bij een presentatie mooie achtergrondmuziek te kunnen gebruiken. Voor mezelf zal ik er niet veel mee gaan doen. Ik luister vaak naar de radio via de computer als ik die aan heb, of heb helemaal geen muziek op. Vind ik ook heerlijk. Maar voor de jeugd zal het ook best werken, die lopen altijd met muziek op.
Om ook hier weer vrienden te maken, ik weet het niet hoor. Waar halen de mensen de tijd vandaan om met al die "vrienden" in contact te blijven? Of ben ik de enige die ook nog wel eens graag een boek leest, gaat wandelen, fietsen of studeren in plaats van altijd maar achter die computer?

1 opmerking:

  1. nee hoor ik denk niet dat je de enige bent gelukkig... het is de gewoon de manier waarop internet gebruikt wordt dat sterk veranderd is de afgelopen jaren. Van statisch naar erg dynamisch. Overal bereikbaar en steeds meer gebeurt online.. van wandeltochten en of fietstochten plannen tot informatie zoeken voor je spreekbeurt / scriptie.

    BeantwoordenVerwijderen