donderdag 5 maart 2009

Ding 18 Library Thing


Naar dit ding keek ik heel erg uit. Ik had bij anderen al van die mooie plaatsjes op hun blog gezien. Jammer dat bij mijn favoriete boeken weing plaatjes tevoorschijn komen. Dan maar in gewone tekst want ik wil ze toch graag met jullie delen. Ze staan in willekeurige volgorde want 1 favoriet kiezen dat lukt me niet.
Meisje met 9 pruiken - Sophie v.d. Stap
Naaktportret - Loes den Hollander (en ook alle andere boeken van haar)
Voor mijn vriendin - Cathy Kelly
Je mag me altijd bellen - Karin Kuiper
Boogie (over het leven van Michael Boogerd)
Dag van vergelding - Alan Folsom
De theeroos - Jennifer Donnelly
De psychologie van vrijheid - Robert Hartzema (gelezen voor mijn opleiding maar voor iedereen een aanrader)

Het lezen is mij van thuis uit meegegeven. We hebben zelfs thuis een bibliotheek gehad voordat de openbare bibliotheek in Kapelle er was. Nooit gedacht dat ik later weer in een bibliotheek zou komen te werken. Ook op de middelbare school was het een geluk dat ik graag lees, met 4 talen in mijn pakket. Ik kijk nu al uit naar eind mei. Dan ben ik helemaal klaar met mijn opleiding en mag ik "een gewoon" boek lezen zonder me schuldig te voelen dat het eigenlijk een studieboek zou moeten zijn.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Karina,

    Je gaat al prima!. I probeer een reaktie achter te laten. Daarnet ging er iet niet goed denk ik.

    Ik vond die rillandse krant heel leuk. Goed hoor. Die boekenkast van jou blijft onzichtbaar, nou dan verspreid je hem toch verbaal naar de klanten. Dat vinden zij ook veel leuker denk ik.

    Succes verder


    Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry voor de taalfouten. Ik wilde te snel zijn denk ik.

    Gr. Monica

    BeantwoordenVerwijderen