woensdag 4 maart 2009

Ding 16 You tube

Al veel over You Tube gehoord, maar nog nooit de moeite genomen er ook eens op te kijken. Nou, je raakt niet uitgekeken. Leuk dat ik zelfs iets van mijn favoriete band (The Moody Blues) kan vinden terwijl ze toch al lang niet meer in het nieuws zijn. Jammer dat ik van hen niks kan uploaden. Gelukkig is er meer muziek die ik mooi vind.
Ik denk dat dit voor bibliotheken ook geod te gebruiken is om iets te promoten of juist achteraf een filmpje als er een evenement geweest is.



Ik kwam nog een leuk filmpje tegen over een fietslift in Trondheim. Ik heb daar zelf ook gelopen (zonder fiets) en dat geeft toch een extra dimentie aan iets wat je op Youtube tegenkomt.



Als je maar bezig blijft kom je ook jezelf nog tegen. Wie had dat gedacht. Wel snel kijken anders mis je me.

1 opmerking:

  1. Het is inderdaad ongelooflijk hoeveel er op youtube over onderwerpen te vinden is. Pr via youtube voor je evenement of juist een videoverslag van je evenement zijn hele bruikbare ideeen die je makkelijk via youtube waar kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen