vrijdag 13 maart 2009

Ding 19 Sociale netwerken

Best leuk al die verschillende manieren om "vrienden" te maken via het net, maar niet voor mij. Ik heb al een heel fijn netwerk van mensen waar ik mee omga. Familie, vrienden, collega's, mede studenten, noem maar op.
De netwerken voor informatie zoals RSS, Flickr, You Tube en alle andere die we tot nu toe tegen gekomen zijn, vind ik wel interessant.
Voor de bibliotheek zijn beide soorten belangrijk want vooral de jeugd werkt ermee en: de jeugd heeft de toekomst.
En wie weet als ik ooit nog eens achter de geranuims kom, ga ik mischien toch nog wel eens meer het net op.:)

2 opmerkingen:

  1. Hoi Karina,
    Jij achter de geraniums, daar geloof ik niets van!!!
    Nog maar 4 dingen te doen!! Schiet lekker op zo.
    Veel succes verder.
    gr. lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zelf hoef je daar inderdaad niet mee te hebben. En mocht je ooit idd achter de geraniums belanden: leuk om te weten dat er ook een aantal geranium hyves zijn ;0)

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen